Wednesday, August 24, 2011

Hanim & Zahri | Majlis Akad Nikah | 4hb Feb 2011



4hb Feb lalu adalah satu musim yang agak penuh ngan majlis kenduri kendara sebeitu juga dengan majlis Hanim dan Zahri yang mulanya saya tidak dapat nak buat liputan sendiri tapi saya squeeze masuk ja sebab sama tarikh dengan majlis akad nikah Zaurah dan Hafaris pada malamnya pulak... Perhhh satu hari panjang... Bawak sampai ke malam... Sampai keesokkannya pulak sampai la berminggu-minggu...

Zul & Aishah | Majlis Resepsi | 6hb Feb 2011



Agak lama jugak la nak update... Dah dekat raya baru nak tulis kat internet ni dengan majlis resepsi Zul dan Aishah pada 6 February lalu... lamanya isk isk... Terasa segan pulak nak post gambaq kes lama sangat... ;)

Zaurah & Hafaris | Majlis Akad Nikah & Resepsi | 4hb & 5hb Februari 2011



Musim perayaan juga satu lagi waktu yang paling banyak wedding dan kenduri-kendara... Tarikh dipilih oleh pasangan Zaurah dan Hafaris ni jugak tarikh yang agak keramat la bagi jurufoto-jurufoto... Banyaknya wedding... Kalau la saya buleh buat macam Naruto tu dapat la kaver semua tempahan wedding tapi nak buat lagu mana...

Satu hari satu, yang tak sempat 2nd dan seterusnya kaver... Pasangan ini merupakan tenaga pengajar :) datang tempah awal-awal lagi dari 2010... Hehehe...

Terima kasih kepada pasangan pengantin yang begitu sporting dan memberikan kerjasama malahan layanan kepada saya yang amat baik... :D

MOHAMAD AMIN BIN SAMSUDIN | PHOTOGRAPHY DESIGN ETC.


Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873