Tuesday, December 14, 2010

Megat & Aida | Majlis Resepsi - 12hb Disember 2010



Pada tanggal 12hb Disember ni, selepas sesi persiapan Faiz di Ellia, saya bergegas ke Tar Tera pulak yang mana satu lagi pasangan sedang bersiap di sana... Sempat jugak saya ambik sedikit liputan di butik dan bawak pasangan ini ke studio untuk sesi studio...

Setelah selesai di studio saya bertolak ke Tanjung Bendahara untuk majlis resepsi Faiz & Roshasni...

Hmmm... Banyaknya wedding hari 12hb ni sampaikan ada yang call last minit untuk tempah photographer... Call pulak betul-betul last minit, 12 tengahari... saya dah ada pun kat kenduri...

Bagi yang mencari photographer, walau sapa pun photographer yang nak diupah... Tempah awal... Kaji dulu... Price & qualiti... Dan 'secure'kan, confirmkan dengan elok-elok sebolehnya dengan cengkeram supaya tidak ada last minit photographer tak hadir bertugas...

Seboleh-bolehnya pihak kami di Mohamad Amin Photography insyaAllah akan melakukan yang terbaik untuk pelanggan-pelanggan kami...

Nanti saya akan masukkan entry bagi pasangan bakal pengantin yang ingin mencari jurufoto perkahwinan dan tips-tips yang sesuai... Sekarang saya masih mendapatkan sumber dan bahan bertulis dari sumber-sumber yang boleh dipakai seperti dari majalah, buku-buku guide wedding dan insyaAllah tips dari pengalaman saya sendiri...

Apa-apa pun selamat pengantin baru bagi mereka yang telah melangsungkan perkahwinan... Bagi yang belum dan bakal-bakal pengantin yang mendatang... Percepatkanlah, sesungguhnya kahwin itu sunnah nabi... Ibadah tu :)







Call for booking now!!!
Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873

0 comments:

Post a Comment

MOHAMAD AMIN BIN SAMSUDIN | PHOTOGRAPHY DESIGN ETC.


Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873