Sunday, June 6, 2010

Update oh update...


Gambar: Kanak-kanak riang yang duk main aci ligan kot tepi-tepi majlis kenduri orang... Sempat lagi saya mintak depa berlompat beramai-ramai... :P


Dalam beberapa hari ni start ja musim cuti sekolah maka ramailah orang buat kenduri... Nikah, kahwin, tunang dan banyak lagi...

Mukadimah saya di atas ni tak style :P

Tapi apa yang saya nak bagitau kat sini dalam beberapa hari ni saya akan updatekan seberapa banyak mungkin gambar-gambar job yang latest dalam tempoh beberapa hari ni insyaAllah.

Bagi mereka yang selalu melawati laman blog ini sudi-sudi la kiranya meninggalkan komen atau kritikan. Kalau ada di antara pelanggan sendiri yang melayari blog ini, bolehlah tinggalkan komen atau pengalaman anda semua bersama sesi foto dengan saya :)


Call for booking now!!!
Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873

0 comments:

Post a Comment

MOHAMAD AMIN BIN SAMSUDIN | PHOTOGRAPHY DESIGN ETC.


Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873