Monday, May 10, 2010

Saya tengok orang berkelahi



Malam hari Sabtu aku ngan Nazim set untuk pi tengok pertandingan tomoi peringkat kebangsaan yang dianjurkan oleh Telekom Malaysia... Saja nak pi tengok ambik gambaq... Ramai jugak rakan jurugambaq yang lain turut serta menghadirkan diri kat event tu...




Dari jauh sampailah ke tepi ring kami selinap pi dekat abih-abih saya snap tak banyak mana pun, angle tak berapa nak kena ditambah lagi dengan duk ghalit tak sempat nak tekan shutter sebab taksub duk tengok sprapp papp piapp pappp phuak plapp dishh geng tomoi duk berkelahi... Hehehe...


Call for booking now!!!
Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873

0 comments:

Post a Comment

MOHAMAD AMIN BIN SAMSUDIN | PHOTOGRAPHY DESIGN ETC.


Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873