Monday, January 11, 2010

Sepetang bersama Pakun dan Kawan-kawan

Dalam ketika ini, di awal tahun, tak banyak job-job fotografi berjalan, maybe sebab tak ramai yang setting nak menikah waktu-waktu awai tahun kot... Atau saya yang kurang market... Hehehe... Kalau time-time lagu ni ada yang mai nak huloq job saya mesti promo kaw-kaw... Hehehe, sempat lagi la pulak...

Tapi dalam pada itu, untuk tidak terbelengu bersahaja daripada dibiarkan berkarat kepala otak ada jugak saya isikan aktiviti petang dengan kawan-kawan. Selain dari memuaskan nafsu buas dengan mengambil gambaq, dalam masa yang sama sempat jugak saya 'UP'kan scene sukan ekstrem di kalangan kawan-kawan kat pekan kecik Alor Setar ini...

Petang tadi selepas saya kawtim dengan Pakun (Skateboarder berpengalaman) terus setting trick ngan spot... Duk dalam beberapa shot kami pun wrap...

Ribuan terima kasih kepada yang terlibat dalam set petang tadi iaitu Pakun sendiri sebagai pelakun utama, Baledo dan Angah Bagus yang membantu saya dengan lighting, Pak Dan yang sering lalu lalang (Heheheh saja menyakat dia) dan jugak Azim yang duk snap skali...

Dalam kepala otak saya sendiri duk bertanyakan, "Apa ni? Asyik-asyik skatepark..."
Maybe next time ada setup kat street yang lebih seronok... Akan saya cuba aturkan...




Pakun - Salad @ YSB Skatepark
Pakun - Fronside Crooked @ YSB Skatepark
Pakun - Frontside Bluntslide @ YSB Skatepark


Kesian kat Pakun letih, lepaih shooting nak pi main futsal pulak... Seni kaki sungguh mamat ni...


Call for booking now!!!
Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873

3 comments:

Emora Valeria said...

smart oh!

muhdadnen said...

asap rokok dunhill?

Mohamad Amin said...

ahahhaha... kantoi... asap surya...

Post a Comment

MOHAMAD AMIN BIN SAMSUDIN | PHOTOGRAPHY DESIGN ETC.


Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873