Friday, January 22, 2010

Alor Setar BMXists...

Hahhaha... Setelah beberapa lama keinginan saya untuk shoot BMX street telah berjaya semalam... Tapi tak la tera mana pun habuan saya syok ngan kawan-kawan ja dapat chill lewat malam sambil menepis gigitan nyamuk kat ceruk-ceruk jalan...

Seperti mana seseorang penggemar laksa, apa jenis laksa pun, dia mesti nak sumbat cabai melaka banyak-banyak... Tak tau la kalau orang lain macam mana, ada juga yang suka timba kicap sampai hitam kuah... So, sama la dikategorikan saya bila senorok dan obses akan sesuatu tapi terpaksa untuk merasai perit untuk kebaikan... Hahaha... Apa yang saya mengarutkan ni pun saya tak tau... Apa yang nak saya sampaikan, selang 5 minit berada kat luar kalau pasai kata nak pi shooting memang ada telefon ngan SMS mai... Maklum la bini duk suruh balik awai... Haiya...

Tapi semalam ni tak sampai la pukul 6 pagi, roadblock traffic pon takdak... Semua cun saja... Shoot dengan Farouk dan kawan-kawan... Tak pi banyak spot... Nanti kita try lagi...

Hasil kali ini tak tau la nak menilai macam mana... Bike boleh tersasul jadi deck... Sendiri mau tau... Saya tak berapa arif untuk shooting BMX... Maybe sesapa yang pakar boleh bagi pendapat... Bila saya shoot kat park senang... Maybe sebab tengok tiap hari... But bila in the street jadi macam tak biasa... Lain dari skateboard yang stand sideway, ala-ala ketam... Tapi basikal ni macam orang naik kuda... Bila trick lepas, muka kena lindung tangan la... Apa-apa pun... Semalam fun...

Farouk tiada dalam gambar kerana beliau pulang awal... Sama kes ngan saya jugak, bini ngan anak duk tunggu kat rumah... Hehehe...

Enjoy...











Call for booking now!!!
Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873

0 comments:

Post a Comment

MOHAMAD AMIN BIN SAMSUDIN | PHOTOGRAPHY DESIGN ETC.


Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873