Saturday, December 12, 2009

Toittt.... ;(

Hahaha... Dengan berkobar-kobar pagi tadi saya bangun dengan orang pompuan saya pun ikut sekali; nak pi photo shoot la... Lepaih ja breakfast dalam lingkungan 10 pagi teruih kami ke tempat yang dijanjikan... hehehe... Dah masuk dan jumpa sekali dia kata "Amin, buleh amik gamaq building-building kat alor setaq ka?".... Hehehe... Terkenalah saya, setup hati nak pi buat product shoot... hehehe... Tapi takpa... tak lah mengecewakan sangat tapi mungkin saya yang beriya-iya... hahahaha....

Hmm... Tapi dalam pada itu... petangnya pulak sempat jugak saya memuaskan hati untuk nak shoot gambar kononnya macam product shoot jugak la... Lalu saya pun snap la dua tiga gambar lain...

Tunggu post berikutnya... La ni orang pompuan saya duk panggil makan malam...


Call for booking now!!!
Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873

0 comments:

Post a Comment

MOHAMAD AMIN BIN SAMSUDIN | PHOTOGRAPHY DESIGN ETC.


Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873