Sunday, December 13, 2009

Rock Kapak Band & The Fan Boys

Kemarin ni, macam biasa rutin saya akan ke skatepark untuk skate... Tapi buat masa terdekat ni tak dapat nak skate jugak la sebab deck plak tadak... Deck lingkup dalam masa yang tak dijangka lalu permohonan untuk mendapatkan deck baru daripada 'sponsor' besar saya (bini saya) tak diluluskan sampailah ke bulan depan...

Dah tak dapat nak skate, maka saya memikul bag kamera ke sana dan ajak dua tiga orang kawan-kawan untuk shooting gambar... Gambar ni diambil berdekatan kawasan park...

Sebenarnya saja ja saya tak nama post lagu tu... hahaha... Nak feel...

Banditos


Call for booking now!!!
Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873

0 comments:

Post a Comment

MOHAMAD AMIN BIN SAMSUDIN | PHOTOGRAPHY DESIGN ETC.


Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873