Friday, December 25, 2009

Firuz Abadi & Noor Ashikin 19 Disember 2009 - Penang

Pada mulanya saya takut untuk nak teruskan wedding job untuk Firuz dan pasangan kerana risaukan isteri yang sarat mengandung seminggu sebelum berlangsung. Memandangkan isteri saya selamat melahirkan anak sulung kami maka hati pun ada perasaan lega untuk meneruskan job kali ini dengan lebih bersemangat.

Pagi lagi saya dah sedia. Camera, lighting, equipment dan lain-lain. Minyak kereta, servis semua, angin cukup lalu saya bertolak seawal 10:30 pagi dari Alor Setar menuju ke Seberang Jaya, Pulau Pinang untuk mencari sesuap nasi.

Perancangan dan persediaan awal memang telah ada dari awal. Alhamdulillah job untuk pasangan kali ini yang merupakan rakan seuniversiti dahulu selesai dengan baik.

Cadangan mulanya nak ikut Firuz untuk bermalam di Gurun. Slightly, ada perubahan di mana saya terpaksa balik dan ulang semula untuk job keesokkan hari di kampungnya.

Apa-apa pun saya ingin mengucapkan tahniah buat rakan saya Firuz dan pasangan, semoga berkekalan ke anak cucu...




















Call for booking now!!!
Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873

0 comments:

Post a Comment

MOHAMAD AMIN BIN SAMSUDIN | PHOTOGRAPHY DESIGN ETC.


Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873