Wednesday, December 30, 2009

Dey apa da aku buat semalam...

Sekali member-member ajak keluar shoot kat luar da... Apa lagi, cari la jalan nak pi jugak-jugak... Dalam hati mintak-mintak bini aku tak marah.

Sebelum pada itu, saya dan kawan-kawan berkumpul kat kedai kaler merah berhampiran stadium, minum, makan dahulu... Walaupun dah makan malam kat rumah... Hehehe... Ada la pekena burger daging kosong satu dengan teh O ais lepaih tu semua pakat-pakat bergerak menuju ke satu lorong gelap dalam pekan. Apa lagi... Shoot saja...

Dey apa da aku buat semalam...
Dey apa da aku buat semalam...
Dey apa da aku buat semalam...
Dey apa da aku buat semalam...
Dey apa da aku buat semalam...

Dari pukul 12:30 am shooting sampailah ke pukul 2:30 baru la wrap...


Call for booking now!!!
Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873

0 comments:

Post a Comment

MOHAMAD AMIN BIN SAMSUDIN | PHOTOGRAPHY DESIGN ETC.


Mohamad Amin Samsudin
012 222 1873